Hallooooooooooooooooooooooooooo..!

Hejhej!

Idag hade vi studiedag = LEDIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Hahahah!! Yippie!
Jag har typ inte gjort ett skit, eller jo mördat några simmar(sims 3) Mowhahahah!
Sen har jag ju förstås lyssnat på stand by me ca 15 ggr hahaha..
jag har inget att göra! Förutom att skriva här då.. Den 6-9 april har jag påsklov!! GOTLAND!!!
Åhh vad jag saknar Bibi och Tuss!! När jag kommer dit ska vi göra iårdning(?) fölgrimmorna!! <3333
Guuuuuuuud vad de är små! :O Och i sommar kommer fölet/-en.. :D
Nu försöker jag få spotify på mammas data.. hahaahahah jag är beroende!!! =D
Imorron är det skola igen bläää!!

Jaja nu ska jag plugga Biologi... :(

Hej då // Helge TK


Kommentarer
Postat av: Alice (in wonderland)

Så nu har du börjat skriva igen? :P

i ordning* :P hehe

2010-03-16 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0