Halojjsan!

Hejhej idag klädde vi julegranen!! Här kommer några bilder från kvällen.. <33
Helge goes crasy??


Våra fina pepparkaks hus!
Mitt, Willes och Nattis..


TA SALSAN HELGE!!!
 (Hmm eller vill salsan va en älg?) -.-*


Helge + salsan = SANT!!


Helge goes crazy in the snow!! *


Helge goes fjortis!! :3


Helge and the julebock! <33


Ojoj! Fy på dig tomten inte titta under ängelns klänning!!! :O


Tjaa.. Jag tyckte väl att det var lite lite kulor just där... -.-'


Willes och min snygga julpose! <3 (Jag med pepparkaka i munnen -.-')


Här klär vi granen såååååååååååååå fint!! <33




Jaaa det var väl allt.. :( Jaja några bilder var faktist från i fredags(?) !
Hej då!

//Helge The King <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0