Halluuuu!!!!!!!!!!!

Tjenixen!!!!

Har varit en soft dag idag.. Film och pepparkakor!! Det va bara historian där man fick jobba lite. :(
Hmmm.. Vad har jag gjort mer idag?? Jag har inte spelat piano.. JAAAA!! DET ÄR BARA 6 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOHOO!!!!! <33
Dan efter julafton far jag till gotland!!!!!!!!!!! Bibi å Tussen! <3 Undra om de har blivit något tjocka..? :D Då får jag träffa misseungarna oxå! Imorron blir det pulka med Elsa/Embla o co.. Skojjit!  Men innan det ska jag, Embla å Elsa planera! Mowhaahahahhaahahahahah!!!! Bandet altså.. Jag ska spela piano/key-board/synt, Embla:Akustisk gitarr å Elsa El gitarr! Skojjit..! Embla å Elsa har typ utsatt mig till den som ska sjunga.. :O Men jag sjunget ju inge bra!! Men det verkar de inte fatta!! :P 
Eftersom jag inte har nåt att göra nu så kan ni få lite fackta om MIG (Helge).



Namn:
 Helge the king (oxå kallad Elvira..) xD

Ålder:
 13 :P

Älskar:
 SKOGEN!!

Hatar:

POTATISMOS!! (och stan) :@

Bästaste vänner:
 Embla, Elsa, Nikita, Ola, Lisa m.f.

Om jag var ett djur skulle jag hels vilja vara:
 En älg eller en tiger xD

Idiotiska saker att göra:
 Mobba och röka..

Bra saker att göra:
 Vara snäll och inte röka?? xD

Favorit plats:
 Skogen med nordsvennarna och Gotland <33

Älskar mest i hela världen:
 Mamma, pappa och Tuffen (min hund..)

Ska göra i kväll:
 Se på "Underworld" !!!!!!!!!!

Viktigast; Mobil, data, TV, piano, eget rum eller hund:
1. Hund, 2. Piano, 3. Eget rum, 4. Data (annars kan man ju inte blogga xD), 5. Mobil, 6. TV. xD

Kärlek eller vännskap:
BÅDAA!! <33

Kär du kär i någon just nu:
Ja.. <33

Vem:
Meh!! Det får väl inte ni veta!?



Sådärja det var allt jag kom på.. heheh seeyaa!!!! <3

//Helge the king <3


Kommentarer
Postat av: embla

Helloj Elvis. Skulle jag spela flöjt eller gitarr?



;)Visste inte att du va kär i nån föresten :P Vem?



ps. du sjunger visst bra och elgitarr skrivs väl inte isär?

2009-12-18 @ 21:54:20
Postat av: Helge

Hahah jaja jag vet ej men skojjit! Jag sjunger inte fint:( haah

2009-12-19 @ 11:27:12
URL: http://helgeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0