Halli hallå!

Tjjjjjooooooooooooooooooooooooooooooooooo..!
Snart ska jag ta bussen till Elsa och sedan blir det pulka!! Eller sopsäck för mig.. hhiih.. 
 
Igår kollade jag på ungerworld och nån annan myscko film.. Jag och Jenny var jätte flumm!! Jag var ute och studsade i snön(ca kl 00.00??) och Jenny tog kort på ljuspelare på himlen? Knäppt va?? Kul va det iallafall! <33
JAg har kämpat med min design HELA mårgonen, jaa resultatet blev.. Hmm.. Jaa.
Heheh men nu måste jag sluta skriva och kolla bussarna!
Hej dådå!! ^^

//Helge The King


Kommentarer
Postat av: Papps'n!

Det var en tjusig blogg....och akta svaskotan nästa gång du åker sopsäck ;-)

2009-12-19 @ 17:09:19
URL: http://bloggamedhogga.bloggplatesen.se
Postat av: Embla

haha snyggt :) men ganska dålig skärpa på bilden :P

Sen är det svårt att se komentarerna, eftersom det är gulbakrund och texten är vit. Du borde ha typ... rosa! bakrund istället :) det skulle kanske bli fiiiiiiiiiiint

2009-12-19 @ 21:50:01
Postat av: Helge´n

Hahha jaa men nu har jag fixat det ! <3

2009-12-20 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0