Hallelojah!

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena..!

Dt var en suuuuuuuuuuuuuuuuuuper läskig kille/tjej(?) som boxade i luften precis framför ansiktet på mig och Elsa!! Han/Hon gick typ i 1:an.. Jag kommer att ha mardrömmar i veckor efter det! :S
 
Hahaha på engelskan konstaterade Simon att jag var en manet! Hehe.. Sedan satt jag och bah:
 I´m a jellyfish!! Blubb blubb blubb...
Hahahah!! På lördag blir det stan, å köpa juleklappar TILL HELA VÄRLDEN!!! Närå... Men halva världen..
Åhh justdet Ola fyllde 13 igår!! GRATTIS OLA!! 
Hmm.. Undra om Glee går ikväll?? Joo, det gör dt nog xD
Nu e det bestämt att vi ska göra en middag för föräldrarna för att samla in pengar.. Och sen ska vi:Sälja salami, sälja new body, tulpanförsäljing, plocka golf bollar m.m. Heheh salamin var mi idé... Golfbollarna va mmmas idé hehe.. Vi har diskuterat VART vi ska åk, jag och Mattias föreslog jorden runt på 80 dagar.. Nån annan föreslog Mexico xD..
Åhhh!! Nu gjorde de reklam för lussekissar på TV:n... Mummma! Jörgen sitter med sin mobil(Där det finns lasersvärds ljud på) och leker.. Hahah!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! JAG SLOG LILLTÅN I BORDET!!!!!!!!!
ajajajajajajajajaja..

jaja Kram å hej puss på dig!!
//Helge The King


Kommentarer
Postat av: Nathalie

MEEEN ... du fick salami ideén från mig ;)

blås lite på lilltån ;)<3

2009-12-11 @ 10:32:33
URL: http://tokiohotelforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0